rubriiik

lite dålig uppdatering här men så kan det gå..

MIN NAMNSDAG IDAG JA, GRATTIS !? hahah

dagen har varit så sjuuukt kul.
shit va vi har skrattat :o

vi skulle tex redovisa nånting om nobelpriset,, så var jag, elvira och michelle i en grupp då..
så säger michelle jättefel precis innan jag ska prata så jag står typ och skrattar igenom heeela det jag ska säga.
haha, och sen kinesen, hahaha, elvira :DD
okej, jag orkar inte skriva allt kul

iaf fick jag veta att jag har vg i spanska. blev skitnöjd eftersom att jag inte ens var godkänd förra gången.

nej, nu orkar jag inte skriva mer.

love u


Kommentarer
Postat av: LINUUUS

Ha, ha. <----bokstavning.....



KINESEN ÄR GULLIG !

2009-12-10 @ 20:59:29
Postat av: elvira

asså, han över är jag, om du inte fattar det !:s



HAHA §

2009-12-10 @ 21:06:30
URL: http://elviralundberg.blogg.se/
Postat av: joel

snygg blogg :)

2009-12-11 @ 23:53:58
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0