rubrik

lite snabb update..

i söndags sov jag hos elvira, sen i skolan hände det väl inget speciellt, det sög som vanligt. hade någon tråkig poängjakt, fy.
efter skolan gick vi hem till mig och satte på en film, the fog. dom första 10 minuterna blev jag rädd för allting sen somnade både jag och elvira och vaknade inte förens mamma och pappa kom hem typ en timma senare. efter det var vi skittrötta och skrattade bara åt hur konstig filmen var. ah, vi är alltid så seriösa när vi ska göra saker.
iaf, lite senare så skulle vi ju hem till våran lärare, alltså hela klassen då. men så skulle vi göra oss iordning lite inna så är vi jätte trötta och somnar typ igen i min säng. så kollade vi, och båda hade typ 39 graders feber. haha, men vi stack hem till claes ändå. där var det la ganska bra, eller asså resten av klassen satt i hans soffa och kollade på en film medans jag, elvira och filippa låg i hans säng (som också stog i vardagsrummet) och halvsov och skrattade åt allt möjligt. så skulle typ jag, filippa, elvira, hannes, pontus och freddan ner och hyra en skräckfilm men nej, då gick inte det och massa..haha, misslyckat.
aja, sen tog vi bussen hem och somnade direkt.

idag började vi vid 8, fick betygen och lite så. sen var det några som sjöng och dansade och sånt, sen JULLOV !!

iaf, blev faktist ganska nöjd med betygen, av 10 betyg fick jag 8 vg  och 2 g.

ikväll blir det mys med elvira, alltså vi ska bara tjocka oss och titta på film. haha, vi är faktist sjuka och då får man det..

ahahahah, kolla vilken gammal bild jag hittade, pytteliten



ha det bra sötisar



Kommentarer
Postat av: elvira

Haha, du är söt när du är trött (L)

2009-12-22 @ 15:35:26
URL: http://elviralundberg.blogg.se/
Postat av: frida

jättefin blogg! :)

2009-12-22 @ 17:57:07
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: caroline anette

Sv; Tack så mycket, hihi :)

2009-12-23 @ 14:50:08
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: H A N N A ♥ - Bloggen för alla ヅ

SV: Okej krya på dig! :)

2009-12-23 @ 19:25:07
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0