saknar sommaren..

Anonym

Några frågor..
1. VArför använder du löshår ?
2. Vilkken är den finaste bilen ni har ?
3. Var bor du ?
4. Ska du utomlands nånstans iår ?

tack för svar :))


svar:
1. om jag har längre hår så tänker man inte lika mycket på mitt ansikte, smart va?
++ att jag tycker det är fint med långt hår
2. haha, ursäkta, men varför bryr nån sig ?
3. på rosenlund
4. inget planerat, var utomlands i sommras och så, men ah..

nej nu ska jag ta och duscha tror jag. ikväll ska jag nog träffa elvira och så..
lala, jag har inget att skriva
puss

michelle&jag

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh vad jag saknar sommaren!:(

2009-12-05 @ 00:02:58
URL: http://naathhaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0