all i have is you

"förlåt fördålig uppdatering.."
blabla..

haha, ja, lite dåligt med det just nu !
men imån kommer två 'filmer' eller vad man säger.
ja.

sa precis hejdå till min kära syster :(
hon åker till gran canaria med linus och dom imån ja..saknar henne redan faktist !
haha :)

det har väl inte hänt speciellt mycket..imån är det iaf tävling, och på söndag ska antagligen jag elvira och michelle gymma och relaxa..härligt !

men nu ska jag titta film eller nåt. får se..ska ju upp typ vid 5 imån :(

juste, har fått ett par frågor om vad jag tävlar i och svaret är gymnastik.
truppgymnastik rättare sagt ;) haha
ha det bra och heja på oss imån, det är faktist regional tävling !


haha, har ni lite tid över så tycker jag ni ska titta på denna !;)

Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Ja då allt är bra =)

Pillar lite med bloggen för att göra ny design med en bloggdesigner. Ska bli att höra vad alla tycker sen.



Trevlig helg.

2009-11-13 @ 21:17:08
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: p o u l i n e

Tjaooow, kikar in och önskar dig en underbar helg =) :**

2009-11-13 @ 22:25:32
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0