vad ska man skriva om..?

kom hem från min älskade skola för en liten stund sen. det sög som vanligt, och vi hade innebandy för tredje gången i rad !? usch.




svar: haha, det är ingen fara, ni kan fråga när om helst om ni kommer på nånting !
hm, det beror helt och hållet på vem det handlar om. det är inte så att jag tänker börja leta runt bara för att jag vill ha en. men blir man kär så blir man och då är det klart jag vill :)


hur som helst..jag kan verkligen verkligen inte bestämma mig om jag ska ta sprutan eller inte..nån annan som har gjort det eller? gjorde det ont isf?

vet inte riktigt vad jag ska blogga om? så om ni har några förslag kan ni skriva det i nått inlägg..vore skitbra !

haha, här har ni anledningen till att jag uppdaterar så sällan, jag har ingenting att skriva, hur intressant är det liksom..

d e n h ä r m o b i l e n ä r s å s j u k t j ä v l a f i n !!




haha, ha det braaaa

Kommentarer
Postat av: hanna :D

jag tog sprutan idag, känns ingenting om man är avslappnad ;)

tkr du ska ta den för det märks inte, men man blir ju lite små sjuk efter och det gör ont :/

finfin blogg :D<3

2009-11-24 @ 22:29:08
URL: http://hhannafritzon.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: ja :D :)

2009-11-25 @ 15:06:20
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: julia

sv: jo det är bara bra! åker bort imorgon så det är bra. hur är det själv då? :D

2009-11-25 @ 15:58:02
URL: http://jjuliae.blogg.se/
Postat av: Anonym

visste inte att du hade haft frågestund, men här är en fråga :

hur ser din mobil ut / vilken mobil har du? =)

2009-11-26 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0