lager 157

JAG HAR GJORT VÄÄÄÄRLDENS FYND IDAG !!
eller det var pappa som hittade det, men ändå..

jag var på lager idag då.
och för alla som inte visste det så är lager överskattat.
jag hittade iiingenting där.
men vi gick en stund i dom andra affärerna som ligger därvid också.
när vi hade gått där i fleeera timmar hade jag fortfarande inte hittat nån jacka.
så jag va helt deprimerad, hahah.
sen gick vi in i typ den sista affären så ropar pappa på mig och frågar om jag inte kan prova jackan han höll i.
så var det världens gosigaste jacka.
jag ba, vad kostar den?
så kostade den endast 900:-
OCH GISSA OM DET INTE VAR TVÅ FÖR SAMMA PRIS !?
två jackor för 900:-
cashiiing.
dom hade nån slags utförsäljning, så gissa vad ordinariepriset var?
3699:-r styck !?
hur sjukt är inte det !?
så jag tjänade ca 7000:-
heeelt sinnes !
bild på jackorna kommer imorgon.

igår iaf, så hade vi ju studiedag. så jag, michelle och fippa åkte ner till stan.
sen kom elvira. jaja, vi gick runt lite och jag letade jacka, men som ni kanske fattar hittade jag ingen.
lite senare gick vi till chillithai. underbar resturang förövrigt.
först så tänkte jag inte äta, men så beställde dom andra buffén, sen när dom börjde äta ångrade jag mig, så jag och michelle skulle gå och köpa till mig också, hon i kassan ba; har du ångrat sig nu ?:)
sååå, söt !
det hela slutade med att vi blev utslängda för att vi hade skrattat för högt. tack filippa !
sen så var det fotbollsavslutning och så. vi mötte p94 och jag viiiiille vara med !!
hmm..

jaja, nu ska jag slita mig ifrån datorn.
byee


Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄPPPFÖRSTORIIIING? :O <3

2009-10-03 @ 20:38:31
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: dinelvira

haha, ellerhur, läppförstoring ?;D



vad duktig du är, är båda jackona dina ?:o

<3

2009-10-03 @ 21:24:25
URL: http://elviralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0