cindy lundberg

hallå på er !
lite dålig update idag, men jag tar igen det imorgon.
jag har inte gjort mycket mer än att ag var och kollade på min gymnastikträning och sovit.
sounds fun va ?;)
haha, nja inte precis.
så jag har inte haft nånting speciellt att skriva om.


imorgon ska jag prata med cindy.
jag är inte helt säker på vad som har hänt
men jag har en uppfattning..
och vad det än är så finns jag här för dig till tusen !
jag älskar dig av hela mitt hjärta
och du är en av dom "motorerna" som håller mitt liv igång !
fan cindy, jag mår dåligt av att se dig såhär.
jag älskar dig



ursäkta att jag knappt lägger in några bilder nu, men jag har ju inga på denna datan.
eller jo, men bara fuuula.

jaja, vi hörs imån :)

Kommentarer
Postat av: cindy tha' best ;d

malin , vi snackar i skolan imorn ?

eller , efter skolan ? bara du & jag

jag saknar dig bebbis :( <3

2009-10-05 @ 16:45:29
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0