TITTA PÅ KLIPPET !!

äntligen är jag klar med allting till skolan !

jag ska berätta lite kort om dagen, vi började med bild.
sen så skulle var det massa strul med skrivaren när vi skulle skriva ut våra redovisningar.
sen så gick vi ut på "rundvandring" i jönköping då.
redovisningen gick bra..
whatever, sen hade spanska och jag och elvira skrattade lite och blablabla..



hur som helst, jag tänkte lägga in lite tips på hur du kan rengöra huden på ett bra sätt och samtidigt bli av med pormaskar.

börja med att koka ett par liter vatten. sen håller du ansiktet (osminkat) över det ångande vattnet. detta gör att porerna öppnar sig.
sen tvättar du ansiktet som vanligt.
tvätta sen ansiktet med kallt vatten, detta gör att porerna stänger sig igen.
sen tar du lite ansiktsvatten på en vanlig bomullsrondell.
avsluta med en återfuktande ansiktskräm.

har du problem med finnar så tar du på lite citron med hjälp av en vanlig tops, innan du går och lägger dig. citronen torkar ut finnarna och dom kommer försvinna. men det kanske får upprepas ett par dagar :)



jaha, jag hade faktist tänkt gå och lägga mig tidigt idag eftersom att jag varken hann sova igår eller förgår eftermiddags. jag är heeelt slut. så jag blir nog inte uppe länge.
nej, nu ska jag duscha, sen soooova :)

jag tycker helt klart ni ska offra 0:55 minuter av erat liv till att titta på dett klippet.
helt klart värt det !
så jävla rolig !

0:30, osäkert om jag har skrattat så mycket i hela mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0