fiiiilm :D

dags för film japp. får se vad det blir för nån, men det lutar åt sex and the city.

har inget speciellt att skriva, skolan vad la bra, var nere på biblioteket med min älskade klass, sen var det inte mycket mer, ett kort pass spanska och specialidrott, men jag får ju inte träna än. så ah, inte speciellt ansträngande.

påväg hem såg jag och michelle ett flygplan som höll på att störta. så bara kommer elvira springande och skriker att det håller på att störta..
hmm, undrar vart det hamnade ?;)

anyway, när jag kom hem pluggade jag lite på spanskan tills imån. och så skissade jag lite till bilden imån. ligger efter reeedan, herregud.
jaja, nu ska jag kolla på film.
later :D


i n g e t l ö s h å r p å b i l d e n

Kommentarer
Postat av: elvira

ah eller huur, undrar var det hamnade :o

haha, & jag snubblade -.-



du är söt fetto!<3

du kan ju joina mig och micha och va utan löshår och inte bulle i skolan nån daag :D:D

2009-10-14 @ 18:44:43
URL: http://elviralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0