i will just put a smile on my face and pretend to be happy

designen är riktigt, riktig ful just nu.
jag vet det och förlåt för det !
men jag hinner inte och jag har iinga fina bilder, så då blir det svårt att göra en fin header..

jaja, nu har jag satt igång med nellies header. får se senare hur den blir :)

imån så har vi studiedag, så då ska jag och mina tjejer ner till stan.
michelle, elvira och filippa :)
man har alltid lika kul med dom.

så är det..
och jag hittade ingen jacka med pappa, eller vi skulle kolla på sportex, men så var det stängt och jag orkade inte åka till a6 idag, så jag kollar på jacka imån när jag är nere på stan.

men nu ska jag fortsätta med phoootoshop.
byee

Kommentarer
Postat av: Anonym

malin, du ska ju göra min ! :ooo :(<3

2009-10-01 @ 20:01:19
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller nej det behöver du inte,jag har gjort en nu :)<3

2009-10-01 @ 22:00:17
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0