ingen rubrik..

berättar lite snabbt om gårdagen.
efter skolan stack jag michelle och elvira ner till stan, kollade på "the ugly thruth" stavning? jaja, den var iaf skitrolig !
efter det så åkte vi till huskvarna, sen ner till stan igen, sen hem.
jag orkar inte skriva mer, är skittrött.
men det var iaf bäst ! som vanligt med er..

somnade direkt när jag kom hem, haha.
vaknade vid sex idag, gjorde mig iordning.
sen åkte jag med mina tjejor på tävlingen.
fan vad jag ville va med när jag bara fick titta på :(
jaja, slut vid två.
haha, jag somnade nog runt tio ggr i bilen påväg hem.
när jag kom hem slocknade jag diiirekt och sov i tre timmar.

imorgon börjar konfan. michelle, ring mig när du ser det här !?♥

några bilder från igår :)






jag älskar er tjejer


jag & michelle


Kommentarer
Postat av: michellle :)

åhhhhhhhhhhhhh vad jag älskar er !

2009-10-10 @ 20:18:32
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: Anonym

era ögon!!!! <3



& ni är söta föressten (: <3

2009-10-10 @ 21:05:49
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0