ingen rubrik..

blev inget inlägg igår..
hur som helst så kommer jag inte hinna blogga lika ofta nu.
skolan är igång på riktigt..

tisdag : praktiskt no'prov

onsdag: teoretiskt no'prov
            so'läxförhör, skrifligt
            ev. mattediagnos
           
torsdag : muntlig redovisning

låter kanske inte som så mycket? men med tanke på att jag har missat genomgångar och shit till provet imån har jag ganska mycket att öva på..

jaja, that´s life.

VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG !?
DESPERATE HOUSWIWES !!


lalala, gör mig liiite gladare iaf.
nej, nu ska jag fortsätta plugga.

förlåt för ett tråkigt inlägg, men det kommer ett roligare senare, eller imån :)

så här ser det upp o vårat kök för tillfället

nån som vill byta ?

hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0