jag är glaaad..

kom precis innan för dörren. har varit på konfan då som sagt..
jag är bra på att göra bort mig
ja, om jag ska förklara lite då..
jag har asså skrattat heeela dagen, så är det ibland bara. ja, och så skulle vi interjuva varandra, så gjorde jag och michelle det på varann. så va en fråga vilket djur man skulle vara om man fick välja. och så sa jag minigris? för jag tycker dom är skitsöta !
iaf, och då tog michelle miniapa eftersom hon inte kom på nåt annat. jaja, hur som helst och sen så skulle vi läsa upp för hela gruppen vad den andra svarade?! på alla frågor. och det var typ 15 frågor?
hm, och så fick jag VÄRSTA skrattattacken när jag skule läsa upp michelles eftersom att hon redan hade läst att jag ville va en mninigris så skulle jag säga att hon ville va en miniapa!? HAHAH
jaja, så när jag började läsa så skrattade jag så mycket så jag inte kunde prata. asså jag bara skrattade jäääääätte högt och först skrattade alla andra åt mig också. sen så trodde dom nog att jag va hög eller nåt.
såå jäkla pinsammt.
och sen lite senare skulle alla kramas i en stor ring och då börjar jag skratta IGEN !?
jag döööööör.
HAHAHHAHAHA

hm..
det gäller väl att bjuda på mig själv.

efter skolan åkte iaf jag, elvira och michelle ner till stan. tittade på skor och så, men jag hittade inga speciellt fina.
asså alla stövlar och sånt är för stora i skaftet. så fuuult.

mm, sen gick vi bort till konfan. efter tog jag och michelle bussen hem. sen stannade vi och tog lite kort, som kommer på bloggen imån, för jag hinner nog gå och lägga mig innan michelle lägger ut dom korten.
jappp, sen när vi hade tagit kort i jääättelänge typ, så gick vi upp på gatan hemmåt. sen stannade vi somvanligt utanför mitt hus och pratade i typ en halvtimme ? jaja, mys :)
HAHA, michelle: men vet du vad jag kan göra då!?:@
hahahha, och så tog hon cykeln och ah, resten är hemligt..
jaja, jag älskar dig !
(och dig också elvira)

jag tänkte gå och lägga mig riktigt tidigt idag och soooova ut lite. får se sen, jag ska nog gå och göra mig iordning nu iaf, så får vi se hur tidigt det blir..haha, jag kan inte sluta skratta..


ännu ett av våra skrattanfall..


Kommentarer
Postat av: michelle

GAAAAAAAAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHA !

jag älskar dig

jag har lagt ut bilderna nu :o<3

2009-10-19 @ 20:22:33
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: elvira

hahaha, min rumpa är sexiig asså :D:D

2009-10-19 @ 22:28:33
URL: http://elviralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0