jag saknar sommaren :(

har precis skrivit klart det sista till teknikuppgiften som ska in imån. är faktist riktigt nöjd över den för en gång skull.
hade spanskaprov i skolan idag. skönt att ha det gjort. gick väl sådär, vi får se :)

igår så vad de iaf fotbollsavslutning i kungsängsskolan. jag tycker dom avslutningarna är ganska tråkiga. jag och michelle åkte iaf hem vid sju. innan det så var hon jag och elviris på a6. hittade ett par skor. 250:- för dom. bild kommer ikväll. ja, vad kan jag skriva ?
jag lägger nog in nåt ikväll. får se om jag har nåt att skriva då? haha, jaja, byeee

bilden är sen eskilscupen
och jag vet att jag ser tjock ut.

Kommentarer
Postat av: michelle michelle michelle

fan vad jag saknar..kommer du ihåg hur jävla kul vi hade eller !? :o

ahja, jag älskar dig pluttan<3

2009-10-22 @ 21:21:36
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0