cindyälskling

igår fyllde min pärla cindy lundberg fjorton år !
jag kunde tyvärr inte träffa henne och gratta henne, men jag hoppas du fick en underbar dag.

du är så jävla underbar, utan dig är jag ingenting.
du finns alltid, alltid, där om man behöver snacka.
och så himla söt är du också !
herregud, vem som helst skulle ju betala för att ha nån som du.
surt för dom att du redan är min
.
du förtjänar bara det bästa älskling.
det vet du.
jag älskar dig



anyway, ska precis gå och lägga mig igen. jag fattar inte varför jag måste vakna såhär tidigt när jag väl kan sova hur länge jag vill !?
jaja, iaf kom pappa precis hem med min räddning, yogurt utan bitar (a)
underbart, det är i stort sätt det ända jag kan äta nu. hahah.



nu ska jag iaf sova lite, nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: cindy ♥

höhö, ehm nej jag är inte efter :$



malin, åh sötnos! jag älskar dig! <3

2010-01-25 @ 22:32:56
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0