lite att läsa..

tänkte att jag skulle rycka upp mig lite och inte bara ligga i soffan..
vilket jag har gjort dom senaste två veckorna typ? haha.
anyway, jag gör en sån där lista "10 saker du inte visste om mig":

1. jag är mörkrädd
2. kramar är det bästa som finns
3. jag har inte en enda hemlighet som mina närmsta kompisar inte vet om
4. jag äter varken hamburgare, korv eller skinka
5. jag hatar när folk inte säger "tack" eller "varsegod"
6. jag började gråta ca 4 gånger när vi var på hajk med skolan
7. jag är smart
8. jag hatar dessa jävla kattränder folk ritar med idomin/kajal i sina fula ansikten
9. jag har gjort mycket jag ångrar men en sak mer än annat..
10. imån kommer det ett inlägg om mitt hår som hanna och anonym ville

sådärja.
när jag ändå är igång kan jag ju lägga in lite "måste ha" nu till hösten också:

en mysig kofta
måste inte vara just denna, men en mysig kofta kommer jag köpa in när jag har blivit frisk





både ett par vita och svarta tygskor
har såna nu och dom är verkligen sköna tycker jag
jag vet inte varför, bara trivs med dom





en snygg skinnjacka
MÅSTE
just denna var kanske inte jääättesnygg,
men jag hittade inte nån bra bid på nån annan

en gosig halsduk


skulle också behöva ett par gosiga vantar också :)

nu orkar jag inte lägga in fler saker, jag somnar snart.
nattttti :)



Kommentarer
Postat av: elvira

malin -.-

du är inte bara mörkrädd, du är rädd för allt (i)<3

2009-09-28 @ 21:31:17
URL: http://elviralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0