faan

hemma från doktorn nu.
gick väl sådär, när vi kom dit skulle vi gå in i ett litet rum, så tog doktorn en typ tops (!?) och petade med i min hals -.- det var nåt prov eller nåt. sen sa hon att jag måste ta blodprov.
jag hade aldrig gjort det innan så jag va skitnervös.
anyway, det gick faktist ganska bra, gjorde inte lika ont som jag trodde, men jag blev nååågot yr efteråt.
jaja, så fick vi vänta en stund. sen så fick jag veta att jag har halsflus OCH kötelfeber.
kuuuuul -.-
så nu går jag på pencilin, ipren och strepsils.
HAHA.
föresten, hon ba; det gör ju väldigt ont att svälja och sånt nu. så försök att äta glass och sånt kallt som man sväljer lätt :)
ah, och jag gillar inte glass, det är äckligt.
jaja, nu ska jag sova lite till, är bajstrött.
godnatt :)


Kommentarer
Postat av: din elvira <3

krya.

älskar dig.

puss.

2009-09-24 @ 23:01:35
URL: http://elviralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0