göteborg

juste, jag är hemma i lilla jönköping igen :)
känns dock lite tråkigt..
men helgen, mums !
i fredags tog jag och elvira bussen till göteborg.
kom fram nån gång vid tretiden, sen hittade vi inte hem till hennes kusin, där vi skulle sova, på ett tag.
när vi väl kom fram till henne så 'frächade' vi till oss lite. sen skyndade vi oss iväg till liseberg.
kom fram dit vid halvfemtiden nån gång.
iaf, när vi kom dit träffade vi andrea och alice. goa människor va det :)
sen stog vi och försökte tränga oss fram ända längst fram, och lyckades vi? självklart :D
oj, juste, kanske ska komma till att håkan hellström hade konsert där i fredags !
vi stog alltså och trängdes med ett par tusen andra människor ända till klockan blev åtta.
han började med att sjunga tro&tvivel och avslutade med nu kan du få mig så lätt.
alltså det går inte beskriva hur bra det va.
den höll på i ungefär två timmar. så skulle vi då hitta tillbaks hem alldeles själva.
shit ja. men det gick efter ett tag.
så kom vi hem, gick ut en sväng med hunden, cesar som han förövrigt hette, haha, så himla söt !
japp, sen snackade vi lite och lite annat blablabla, så sommnade vi.
idag gjorde vi inte mycket mer än att åka hem.
så är det :D

iaf, tack för ännu två oförglömliga dagar mitt hjärta !

lite bilder också såklart !

det blev väldigt varmt på konserten och löshåret åkte av och likaså sminket, så här får ni före och efter bilder, hahah:

före


efter


haha, ganska fula blev vi..

jaja, lite mer bilder:





den här bilden får avsluta, nu orkar jag inte mer.
hjärtaa


Kommentarer
Postat av: anonym

drack ni myk alkohol ? (:

2009-09-25 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0