sjuk+kfum

förlåt för dålig uppdatering, men jag har verkligen inte hunnit med med skolan och all shit.
pluss att det inte har hänt nåt speciellt heller.

har känt mej lite sjuk hela veckan, varit förkyld och så. och igår kom febern.
greaaaat.
så nu sitter jag här i en stor kofta med  38.3 feber.
roligt?:)
inte speciell..

gårdagen var riktigt mysig och rolig med mina bästa tjejer !
efter skolan åkte jag, elvira och michelle ner till chillithai och åt.
faktist väldigt gott :)
sen gick vi igenom ungefär hela stan HUNDRA GÅNGER!!
tack michelle för det :)
så köpte michelle nytt löshår också, för hon lyckas aaalltid slita sönder sina.
haha, jaja, så åkte vi hem och hämtade lite saker och så, sen gick vi till elvira och fixade oss lite.
tack och lov att vi bor så nära varandra !
så gick vi till kfum. var egentligen bara menningen att vi skulle vara utanför men sen så tvingade dom in mig ändå. och så frös jag lite också. så gick vi in och träffade alla.
japp, så är det.

blir så jävla irriterad,
igår fick två personer två av mina närmaste kompisar att må dåligt.
jag tycker helt klart att ni borde tänka er för lite.
fan!

iaf, idag blir det ingen träning pga febern, men jag och michelle och kanske elvira åker nog och kollar när filippa och filip och alla dom spelar :)
yess, men nu ska jag ta och dricka lite te.
blir väl kanske nåt inlägg lite senare.





mina


en bild säger mer än tusen ord.
-sant

ha det bra♥

Kommentarer
Postat av: Angelica :)

Fan va fiina ni är .!

<3

2009-09-12 @ 12:51:29
Postat av: elvira.

en bild där man ser den sötaste människan sägen mer än en mijon ord.



TÖNT som kluttar på ansiktet -.-



& tack bebe. men det blir nog bra , eller iallafall okej nu.

puss love you !(L)

2009-09-12 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0